۲ پاسخ

شباش سرده روزا خوبه فقط ضد آفتاب یادت نره

ی لباس راحت شومیز شلوار خودت بپوش بچتم دو سه دست براش بردار..ی روزه نمیخواد بارتو سنگین کنی بنظرم هوا اونقدر سرد نیست ک کاپشن لازم باشه ولی استین بلند و شلوار ببر براش...

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی