اگه نمیدونستی خب نمیرفتی ولی خب فهمیدی اگه میخای برو زود نرو بزار یکم بگذره بعد برو
چرا انتظار دارین همه چیو بهتون بگن؟ فکر کن آیا به شما ارتباطی داشت؟ تو روند زندگیت تاثیر میذاشت؟ نه پس لزومی نداره هرکی هرچی میشه به دیگری خبر بده. تو مگه همه ی اتفاقات زندگیتو به خانواده ی شوهرت میگی؟ قطعا نه و نباید هم بگی
ن فقط ی زنگ میزنم تبریک میگفتم و تموم
اگه من بودم اصلا ناراحت نمیشدم...شاید فراموش کردن...
دوس داشتی دیدنش برو اگرنه نرو فقط زنگ بزن احوال بپرس
شاید دوست نداشته بگه ،دلیلی نداره ناراحت بشی
میرفتم خودمو خیلی بیخیال نشون میدادم
جوری که اصلا ناراحت نشدم از پنهون کاریشون
نه نرو یا شاید یجوری بهشون بفهمون ناراحت شدی که نگفتن
نمیرفتم والا
نه نمیرفتم ولی زنگ میزدم احوالشو میپرسیدم
من به شخصه حوصله حرف و حدیث داستان ندارم بگن نیومد و....کلا تو صلحم با همه برو اهمیت نده توام خاصی کاری کنی نگو
عزیزم تو دختر خواهر شوهرت بوده بهت نگفتن. منم با خانواده چندش شوهرم تو یه ساختمونیم خواهرشوهرم میخواست بره عمل بینی شب قبلش بهمون گفتن ، اونم بخاطر اینکه شوهرم و من باهاش بریم.
تو بیمارستان هم شوهرم جوری دورش میچرخید و بغلش میکرد و نازش میکشید انگار زنش بود. یکی از پرستارا بهم گفت خدا کمکت کنه با این شوهرت
اره دیگه فهمیدی برو ،خیلی کوتاه
زنگ بزن تبریک بگو
میرفتم ولی زود نه میزاشتم 10 روز دیگه
دقیقا این مورد برا ماهم پیش اومد
و رفتیم 😁🤕
شاید میرفتم و حسابی ناراحت میشدم🥴
نه بابا حوصله داری
من بودم نمیرفتم😅
اگ رابطتون خوبه برو درکل چون فهمیدی باید بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.