۴ پاسخ

گرید 1 اصلا علائمی نداره
رعایت کن خوب شی بالاتر نری

دیگه اکثرا گرید ۱هستن،فقط چربی و قندو رعایت کن

اکثرا گرید یک رو دارن دکتر گفت

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان دو عدد وروجک مامان دو عدد وروجک ۳ سالگی