فرزند آوری
پوشک
شیرخشک
😭😭😭😭😭😭

۳ پاسخ

وایی منم دیروز شهر مارو بدجور زدن یعنی از ترس نفسم بالا نمیود خیلی وحشناک بود صدا یجنگدها و صدای بمباران شده کابوس برام با کوچکترین صدا میپرم

بگردم براتون که تو اون شرایط بد هستین،فکر بهشم استرس میده چه برسه بودن تو اون صدا و جو

دارن میزنن ؟

سوال های مرتبط

مامان Anya مامان Anya ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ سالگی
مامان ❤️هِلنا مامان ❤️هِلنا ۲ سالگی