#پوشک
#فرزند
#شیرخشک

تصویر
۹ پاسخ

سلامات گلبی مااشوف شر🥲😘😘😘

سلام هنا شلونچ

نه انگشت پسر منم یه بار نیش زد.باد کرد چند ساعت بعدش خوب شد

آخی 🥲 ببین نیشش نمونده باشه فک کنم پماد هم داره برای گزیدگی

شلوارک پاش بود؟

هیچ خطری نداره نگران نباش ولی بچه چه دردی کشیده اون لحظه
من پارسال عید زنبور پامو نیش زد پامو گرفته بودم و جیغ میزدم دردش تا استخون میکشه

نه خطرناک نبست اگر حساسیت نداشته باشه بعضی ها حساسیت دارن ک همون لحظه حالشون بد میشه باید ببری دکتر ولی اگر حالش خوبه اون خارش و پف کردن عادیه تا چند روز داره خیلیم خارش میگیره بچه

نیشش در اوردی؟
آره یکم الکل بزن بهش تا زهرش بیاد بیرون

عزیزم الان خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۲ سالگی
مامان لواشکم👶 مامان لواشکم👶 ۲ سالگی
مامان هدیه مامان هدیه ۲ سالگی
مامان فلفل مامان فلفل ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان فندقچه مامان فندقچه ۲ سالگی