۱۱ پاسخ

دمت گرم ایقد بی جنبن ادمو بلاک میکنن. چون نظرمون یکی نیس خو بدرک دیگه چرا عقده ای باری در میاری چرا مسدود میکنی

من هر روز میگم کاش جنگ تموم بشه
مردن هیچ انسانی و دوست ندارم

و واقعیت اینه که ما هممون هیچ کاره ایم

واقعا

حرف حق
لطف لطفا ادب داشته باشیددد زشته شما مادرید

عاااااالی🤌🏻

حرف حق

دقیقااا

افرین موافقم چیزی که الان تو خانواده ها جا افتاده بحث واسه تحمیل عقاید

اخ گفتییی👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

بخدا که

سوال های مرتبط

مامان ❤️هِلنا مامان ❤️هِلنا ۲ سالگی
مامان سید حسین مامان سید حسین ۲ سالگی