اره خداییش هرکی هرطرفی هست نباید کار داشت توی جمع فامیلی آدم میره این ور اونور که روحیه اش عوض بشه 😕💔
شاید باورتون نشه ولی ما در شیراز و شهرهای اطراف همه هم نظریم😅
خداروشکر ما اصلا بحث سیاسی نمسکنیم از سمت فامیلای خودم
از سمت شوهرمم همه باهم هم نظرن با هم جنگ و دعوا ندارن
همه همینن😂😂😂خودتو ناراحت نکن
خوبه که میتونین بحث کنین ما الان سه هفتس با خانواده شوهرم اومدم شهرستان هرچی میگن باید بگیم بله شما درست میگی وگرنه حکم اعداممونو همونجا میدن دستمون 🤣
ما چون همه باهم هم نظریم ازین جهت اذیت نمیشیم ولی خیلی خسته شدیم از خونه دور بودن سخته
ما هرسال از روز اول تا اخر عید در رفت اومد بین دو خانوادمون بودیم ،امسال هیچ جا نرفتیم
چون دیگه از چشمون افتادن
بیشترم بخاطر حرفای مادرشوهرم
رفته چغلیمو پیش بابام کرده(میدونه حساب میبرم از بابا)
از اون طرف پیش مامان سادم یه عالمه حرف زده پشت سرم ب نیت شوم خیرخواهی
شوهرمم ک شنید گفت رسما حرومزادگی کرده نشونش میدم بعدا
یعنی که انقدری که این آدما اعصابمونو داغون کردن خوده جنگ نکرد....
ماهم کاش مهمونی میریم دیگه از اینا نگن تازه بعدم میپرن به هم یه گروه اینوره یه گروه اونور 🫠
پدر شوهر منم فکر میکنن من رفتم ترامپو اوردم🫠😁 یبار بحث شد یک ماه پیش اینا یچیز ساده گفتم ازون موقع میگم بابا من حرف نزنم انگار با حرف من چی میشه من ارزومه جنگ تموم شه برم تهران بغل مامانم
وای دقیقا به خدا آدم تو عید هم خوشی ندید همش بحث.....آدم سر درد میگرفت
مهمون عید ما واسه همین به دعوا ختم شد
ما که کلا روابط فامیلمون نابود شد سر همین سیاست خودم از یه فامیل شوهر که خیلی ام نزدیک بودیم انقدر بدم اومده چون همش میخواد منو متقاعد کنه که اون فقط میفهمه و حرفاش درسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.