۵ پاسخ

حتما باید تا قبل ۲سالگی ثبت نام کنی دیگه هروقت اسمت دراومد نوبتت شد واسه ما دوسالو نیم بود گرفتیم

یکسال

ثبت نام برا ماشین تاکیه

2 سال

سلام سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان Anya مامان Anya ۲ سالگی
مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی