۱۹ پاسخ

ن گرون نشده قیمت زیر قوطی بخون اگه گرون داده بهت برو سراعش اشتباه حساب گرده با کد ملی ۱۷۳

من همیشه 237میگیرم آزاد نان 3

من شش تا پلمپ دارم دخترم شیر نمیخوره اگر خواستی به قیمت سهمیه میفروشم بهت چون خودم چندتاشو آزاد خریدم

کاش خبر بد ندی😭😭

حتما قیمت آزاد باهات حساب کرده با کد ملی من گرفتم ۱۷۰

باز گرون شد ؟
قیمت زیر قوطی چاپ شده چنده؟

من ۲۳۰گرفتم

منم دوتا گرفتم شد ۴۰۰خورده ای

خدا لعنت کنه بانشو

وای دوباره گرون شد 😪

نان ۳ چنده؟

من کامفورت میگیرم تا ۲بیشتر نداره ولی ۱۱۰

قیمت زیر بسته بخون ببین چند ؟؟گرون داده بهت یا گرون کردن؟؟

پس ازاد چنده؟

وای
نه بابااااااا
یا خدا

نان ۳؟ چند روز پیش ۱۷۳تومن بود

کی گرفتی

نه بااابااااا

ماهم ببلاک گرفتیم ۲۸۰

سوال های مرتبط

مامان قندنبات مامان قندنبات ۱ سالگی