۲ پاسخ

من ۳سالگی بردم بهم فلوراید تراپی دادن گفت ۳سال و ۶ماه بیار برای چکاپ و فلورایید تراپی دوم

دیگه ۳ سال بعد۴سال بعد۵سال و بعد۶سال

سوال های مرتبط

مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی
مامان 👶🏻شیطونک👶🏻 مامان 👶🏻شیطونک👶🏻 ۳ سالگی