۳ پاسخ

والامن امروز بردم همینجوری ک مراقبت بشه
انقد کارمنده غر زد گفت ک مراقبت بعد سه سالگی سالانه میشه و باید ۴ سالگی بیاری،اینو اصلانمیدونستم
حتی زورش اومد قد و وزن رو بگیره
میگفت مگه برنج دانه بلنده ک قد بکشه و چرت وپرت
منم البته از حجالتش در اومدم🫠

نمودار هر بچه فرق میکنه

دختر من وزنش ۱۵ قدش ۹۶ بود

وای من هنوز نبردم🥴۳.۴روز گذشته ازسالگی دخترم

سوال های مرتبط