عزیزم نذر شهید سجاد زبرجدی کن ،رد خور نداره،بزن تو گوگل شرح حالش رو میاره ،من از شهید ابراهیم هادی ،خیلی حاجت گرفتم رد خور نداره به اسم شهید سیب معروفه حتما حتما انجام بده انشالله باردارمیشی
ببین تا وقتی کامممللل خودتو بیخیالش نکنی باردار نمیشیا
رها کن خدا وقتی صلاحت باشه بهت میده هرچیزیو
ب خدا ایمان داشته باش🤗🧡
منم ناامید شدم این ماه😔
چقد خوب درکت کردم😔🥺
چن وقته اقدامی🥺
من ۴ روز مونده به موعدم ولی دل درد پریودی دارم 😭
منم پریود شدم😖
همچنین 😔
انشاالله ماه بعد باردار بشی عزیزممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.