۶ پاسخ

هر چی بیشتر استرس داشته باشی دیر تر می گیره

منم ۸ماه اقدامم ۱۴روی تاخیری داشتم دیشب پریودشدم😔حس بدیه

عزیزم من ۴سالع اقدامم ولی حامله نشدم

انشالله که این ماه بشه و از چشم انتظاری دربیایم☺️

من این ماه میشه ۶ماهه که اقدامم

تحت نظر دکتری ؟

سوال های مرتبط

Zahra Zahra قصد بارداری