۵ پاسخ

خودت بشکنی تازه تازه خاصیتش بیشتره چون گردو رو باید موقع خوردن بشکنی وگرنه بشکنی بمونه خاصیتش میره

تو چی میریزی

با پوست بگیری بشکنی بهتره،هم از نظر بهداشت هم که اونایی که شکسته هستن بعد یه مدت بو میگیرن

😂😂😂😂

مگ فرقی هم داره واعععععع چ سوااتی

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی