۸ پاسخ

ناخنگیر

ناخون گیر کوچولوها

ناخن گیر معمولی

با قیچی کوچولو تو سرویسش اگه نوزاده
اگرم بزرگتره که دیگه یا ناخن گیر

ناخن گیر خودش
نوزادی با قیچی خودش

ناخن گیر کوچکلو

من خيلي وقته با ناخون گير ميگيرم
با سوهان برقي فقط تيزي ناخونشو بعدش ميگيرم

من با ناخن گیر میترسم با یه قیچی کوچک میگیرم خیلی راحت ترم
مارک خاصی نداره

سوال های مرتبط

مامان شایلی مامان شایلی ۱ سالگی