سوهان برقی خوبه بگیرم خانما؟

۳ پاسخ

من ناخن های پاشو ک ضخیم تره میگیرم ولی دستش چون نازکه نمیشه با سوهان دستی میکشم

نه من با قیچی کوچیک مخصوص ناخن میگیرم خیلیم راحته
باسوهان تیز میشه و نمیزاره و زیاد زمان میبره

عالی عصای دستمه

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۷ ماهگی
مامان جیگیلی خانم مامان جیگیلی خانم ۱ سالگی