برای نوزادی خوبه الان خیلی استفاده نمیکنم با ناخونگیر میگیرم بعد سوهان میکشم تیز نباشه
خیلی ولی دیگه سن پسرتون زیاده من الان برا پسرموبا ناخن گیر میگیرم
آره منم راضیمو
نه اصلا نگیر من که استفاده نمیکنم
🔺 دنیای هوش و سرگرمی 🔺
مجموعه ای برای تقویت هوش و خلاقیت
_ انواع بازی های فکری، معمایی
_ابزار کمک آموزشی
_ پازل مناسب تمام سنین ( 1000 و 2000 تیکه هم موجود)
_سرگرمی و کتاب ....
تحویل هم به صورت حضوری و هم ارسال با پیک
آدرس : میدان بی بی شطیطه، مقابل شایسته 11 کافینت و خدمات اینترنتی دلتا
ارسال به سراسر کشور 🤩
لینک کانال جهت سفارش آنلاین محصولات در اپلیکیشن روبیکا :
@kudakkhalagh20
ارتباط با من :
@Ocean2812
دگ بزرگ میشن درست کوتاه نمیکنه تیز میمونه وقتی خابه با ناخن گیر کوچولو بگیر
اره من دارم واسه بچه اولم گرفتم خوب بود راحته
من از روز اول تا الان دارم استفاده میکنم خیلیییی خوبه
منکه اصلا یا نمیتونم یا حس میکنم تیز تر میشه
آره خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.