خانما کسایی ک سوهان برقی گرفتن راضین برا پسرم بگیرم

۱۰ پاسخ

برای نوزادی خوبه الان خیلی استفاده نمیکنم با ناخونگیر میگیرم بعد سوهان میکشم تیز نباشه

خیلی ولی دیگه سن پسرتون زیاده من الان برا پسرمو‌با ناخن گیر میگیرم

آره منم راضیمو

نه اصلا نگیر من که استفاده نمیکنم

🔺 دنیای هوش و سرگرمی 🔺

مجموعه ای برای تقویت هوش و خلاقیت

_ انواع بازی های فکری، معمایی
_ابزار کمک آموزشی
_ پازل مناسب تمام سنین ( 1000 و 2000 تیکه هم موجود)
_سرگرمی و کتاب ....

تحویل هم به صورت حضوری و هم ارسال با پیک
آدرس : میدان بی بی شطیطه، مقابل شایسته 11 کافی‌نت و خدمات اینترنتی دلتا

ارسال به سراسر کشور 🤩

لینک کانال جهت سفارش آنلاین محصولات در اپلیکیشن روبیکا   :

@kudakkhalagh20

ارتباط با من :
@Ocean2812

دگ بزرگ میشن درست کوتاه نمیکنه تیز میمونه وقتی خابه با ناخن گیر کوچولو بگیر

اره من دارم واسه بچه اولم گرفتم خوب بود راحته

من از روز اول تا الان دارم استفاده میکنم خیلیییی خوبه

منکه اصلا یا نمیتونم یا حس میکنم تیز تر میشه

آره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان شایلی مامان شایلی ۱ سالگی