این بچه چرا شیر نمیخوره دقم داد دیگه

۶ پاسخ

عزیزم اگه شیر خودتو میخوره شیرتو بدوش تو پستونک بهش بده شاید بخوره زن داداش من همین کارو میکنه شیرشو میدوشه تو پستونک میده بچه بخوره سینه خودشو نمیگیره بچه تا میبرتش زیر سینه گریه میکنه

کارت در امد دیگه عزیزم سه ماهه هرجا بگی بردم کلافم کرده نمیخوره امروز شش ساعت شیر نخورد

شیرخشک چی بهش میدی؟

شاید سیره عزیزم
بعضی بچه ها قدرت مکیدنشون بالاست زود سیر میشن

اگر وزنگیریش اوکیه نگران نباش ولی اگر وزنش خوب نیس ببر دکتر قطره اشتها اور بهش میده

رفلاکس نداره؟

بچه منم همینه دیشب نشستم گریه کردم

سوال های مرتبط