نوزادتون چندروزی یه قوطی شیرخشک مصرف میکنه

۸ پاسخ

من کلا شیر خشک میخوره ۵ روزمیمونه

دختر من ۶ روزه ب دنیا اومده یه قوطی تموم کرده دیروز هم یه قوطی باز کردم

منم سه روز ۲۶ آبان چهارماهگی تموم میشه

سه روز🥸

چهار پنچ روز برمیدارع

هرپنج شش روزی

من بعنوان کمکی روزی شاید ۲،۳بار.ی ماه مصرف کردم یکی شو

من به عنوان کمکی میدم .روزی دوبار به قوطی رو الان ۱۲روزه گرفتم.نصفش تموم شده

سوال های مرتبط