دوستان سونو آن تی دکتر می‌نویسه یا خودتون میرید

۷ پاسخ

بهداشت کلا سونو ان تی و انومالی رو قبول نداره میگن اگر خواستی بده اجباری نیست در صورتی که خیلی مهمه حتما پیش دکتر برو واست بنویسه هفته ۱۲ هم هستی وقتشه دیگه

دکتر باید بنویسه گلم

دکترباید بنویسه من کدرهگیریموگم کرده بودم گفت ازادحساب میشه اگه دکترننویسه

دکتر مینویسه

دکتر زنان باید بنویسه

دکتر باید بنویسه

دکتر باید بنویسه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی