بهداشت کلا سونو ان تی و انومالی رو قبول نداره میگن اگر خواستی بده اجباری نیست در صورتی که خیلی مهمه حتما پیش دکتر برو واست بنویسه هفته ۱۲ هم هستی وقتشه دیگه
دکتر باید بنویسه گلم
دکترباید بنویسه من کدرهگیریموگم کرده بودم گفت ازادحساب میشه اگه دکترننویسه
دکتر مینویسه
دکتر زنان باید بنویسه
دکتر باید بنویسه
دکتر باید بنویسه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.