اولی قشنگه
چقدر کیوت و دلبر😍🎀💓🙂↕️
همشون خیلی خوشگلن مبلشم خیلی قشنگه عدد چهار هم خیلی قشنگه
۴ راستین یلدا بود تو اتلیه بود
اینم اخرین ماهگردش بود
درضمن ۴ نی نی خودت هم که خیلی قشنگه🥹
بادکنک 4چقدر قشنگه
عکس های ماهکرد بجه هاتونو بذارید منم ببینم
شما واکسن چهار ماهگی زدید؟؟چطور بودد نسبت به دو ماهگیی
کدوم عکس قشنک تره
قلب مادر 😍
خودت ایدشو گذاشتی ک🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.