خانما بین اسم ملورین و نیهان کدومش ؟؟

۱۳ پاسخ

نیهان یکم پسرونه نیس؟

نیهان پسرونه اس ولی، یعنی ما تو اطرافیان پسر به نام نیهان داریم.

نیهان پسرونه اس

ملورین دخترونه تره وقشنگتر

نیهان

من اسم دخترم انشالا قراره نیهان بذاریم خیلی قشنگه

نیهان مگه اسم پسر نیست؟

ملورین

نیهان پسرونس انگار .خیلی هم زیادشده .ملورین قشنگتره .مانلی هم قشنگه

نیهان

نیهان

ملورین

نیهان قشنگه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری