خانوما ۱ یا ۲ عید بیمارستان ها دکتر دارن برای سزارین

۵ پاسخ

من سومم نمی‌دونم یکم هستن برا پرونده یا زودتر برم

ولی فردا میخا برم بیمارستان پرونده باز کنم

من دکترم برای دوم وقت داده به نظرم تحت نظر دکتر بهتر بری تا همینجوری بری بیمارستان

بیمارستان های دولتی ک صددرصد هستن .دکتر من گفت یک فروردین هستم از دوم میرم دوباره دهم میام ..نگران نباش بالاخره خدای ما هم بزرگه

اره کشیک ها هستن

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری