من ۱/۱
من دوم ک میشه ۳۷ هفته و ۶ روز
برای من تاریخ 4 فروردین زده.. نامه ام گرفتم
من 5 ام زایمانمه
منم 2 فروردین
من ۲۹ دارم خودم اصرار دارم ک دکتر بندازه ۱ فروردین میگه با مسئولیت خودت. چون ک یکم میشی ۳۹ هفته و یک روز
من یکم
چند هفته نامه گرفتید ؟
من 1/5
چند هفته نامه گرفتید؟
منم مثل شما2فروردین
منم ۴ احتمالا
من ۱/۱😁
شاید منم عید زایمان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.