۱۴ پاسخ

من ۱/۱

من دوم ک میشه ۳۷ هفته و ۶ روز

برای من تاریخ 4 فروردین زده.. نامه ام گرفتم

من 5 ام زایمانمه

منم 2 فروردین

من ۲۹ دارم خودم اصرار دارم ک دکتر بندازه ۱ فروردین میگه با مسئولیت خودت. چون ک یکم میشی ۳۹ هفته و یک روز

من یکم

چند هفته نامه گرفتید ؟

من 1/5

چند هفته نامه گرفتید؟

منم مثل شما2فروردین

منم ۴ احتمالا

من ۱/۱😁

شاید منم عید زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی
مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی