کیا ۳۸ هفته و ۲ روز زایمان کردن سزارین؟ یا زایمان دارن

۱۳ پاسخ

من به ان تی 38هفته و دوروز بودم

من ۳۸ و ۲ روز

من 38 هفته و1روز میرم به امیدخدا

من ۳۸ هفته و ۳،روز

فکر کنم به همه ی‌ مریضاش میده آمپول بتا 🫠

من احتمالا ۳۸ و ۴ باشم دکترم گفته ۳۸ بیا بگم‌ بهت امپولم ۳۰ هفته زدم

من فردا زایمانمه ۳۸ هفته و ۲روز

عزیز سزارين هستین دکتر کیه کدوم بیمارستان میرین چون قرار از شهر ستان بیام میگن فریبا حقی خوبه نمیدنم دوراهی موندم

من 37و6روز زایمانمه

چطور عزیزم

من 37 و پنج روز

من ۳۸هفته و۱ روز

من۳۸هفته و۴روز

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی