من به ان تی 38هفته و دوروز بودم
من ۳۸ و ۲ روز
من 38 هفته و1روز میرم به امیدخدا
من ۳۸ هفته و ۳،روز
فکر کنم به همه ی مریضاش میده آمپول بتا 🫠
من احتمالا ۳۸ و ۴ باشم دکترم گفته ۳۸ بیا بگم بهت امپولم ۳۰ هفته زدم
من فردا زایمانمه ۳۸ هفته و ۲روز
عزیز سزارين هستین دکتر کیه کدوم بیمارستان میرین چون قرار از شهر ستان بیام میگن فریبا حقی خوبه نمیدنم دوراهی موندم
من 37و6روز زایمانمه
چطور عزیزم
من 37 و پنج روز
من ۳۸هفته و۱ روز
من۳۸هفته و۴روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.