۸ پاسخ

اره خوبه

بله من زایمانم همین تاریخ بود همه چی خداروشکر اوکی بود

منم ۳۸ هفته و ۱ روز بود همه چیشم کامل واوکی

تاریخ منو هم همین تایم زدن

من ۳۸ و پنج روز بودم اره عزیزم کامله و خوبه دیگه

من ۳۷ و ۴ زاییدم خداراشکر همه چیزش خوب بود

من ۳۸ هفته و ۱ روز زاییدم

اره کامله منم دقیقا تو این تایم سزارینمه

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد