اره خوبه
بله من زایمانم همین تاریخ بود همه چی خداروشکر اوکی بود
منم ۳۸ هفته و ۱ روز بود همه چیشم کامل واوکی
تاریخ منو هم همین تایم زدن
من ۳۸ و پنج روز بودم اره عزیزم کامله و خوبه دیگه
من ۳۷ و ۴ زاییدم خداراشکر همه چیزش خوب بود
من ۳۸ هفته و ۱ روز زاییدم
اره کامله منم دقیقا تو این تایم سزارینمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.