۷ پاسخ

اگه برای کوچولوت میخوای فعلا نده بهش
و شیر پاستوریزه رو هم در حد یکی دوتا قاشق برای فرنی و حریره استفاده کن

من تو شیر میریزم بعضی وقتا با سورنگ 5سی سی خالی میدم

صبحانه بده با خامه یا ارده تو شیر بریز تو حلوا بریز

من با شیر قاطی میکنم یه قاشق میریزم تو یه لیوان شیر

من ارده شیره عسل رو قاطی میکنم میگم مامان بیاید شوکو بخورید ب شکلات میگن شوکو میان میخورن😆😆چون تا حالا شکلات واقعی نخوردن فک. میکنن اوت شکلاته طفلکام

من تو شیر میریزم ،گاهی با ارده قاطی میکنم بهش میدم

با آب میتونی مخلوط کنی جای آبمیوه یا آب بدی بدی
داخل پنکیک
اگ فرنی میخوره داخل اون

سوال های مرتبط