غصه نخور تموم شدن که میشه فقط باید دعا کنیم هرچی به صلاح خودمون و ایران مون هست پیش بیاد
منم خیلی داغونم اصلا دل و دماغ هیچ کاری ندارم کم حوصله شدم دلم واسه وطنم هم وطنام خونه که به این روز افتاده
عزیزم به هیچ عنوان خبرا رو دنبال نکن تمام تلاشت بکن بخاطر خودت و بچه ات که خبرا نبینی بخودت امید بده هر چی پیش بیاد خیره و تموم میشه با دنبال کردن خبرا فقط اضطراب و استرس و نگرانیت بیشتر میشه
الانم صدا میاد من دستام یخ کرده از استرس
چی بگم.
منم خیلیییییب دلمخونه
بابا بیخیال اینقدر فکر نکن بهش ...یه وری میشه آخرش دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.