ای کاش اتش بس میکردن بخدااا😔😔
ای خدا قلبم داره وایمیسته دیگه تا کی خدااا
ما عصر اومد یه سوپر مارکت زد
دو نفر شهید شدن
نه عزیزم سمت ما هیچ خبری نیست
انشاالله به همین زودی تموم بشه و به آرامش برسید
مسکونی هم میزنن؟؟
طرف ماهم زدن
بالای خونه ما هم داشت پهباد میگشت
واای امروز تهران رو ترکوند چقدر کلانتری و چقدر ساختمون مسکونی زد لعنت بهشون
ماهم چند دقیقه پیش زد افتضاحبود یعنی
الان بالاسرم هس اینقد صداش بدم میاد
😭😭😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.