صداها باز سمت ماشروع شد خدایا بسه دیگه 🥲🥲🥲

۱۱ پاسخ

ای کاش اتش بس میکردن بخدااا😔😔

ای خدا قلبم داره وایمیسته دیگه تا کی خدااا

ما عصر اومد یه سوپر مارکت زد
دو نفر شهید شدن

نه عزیزم سمت ما هیچ خبری نیست
انشاالله به همین زودی تموم بشه و به آرامش برسید

مسکونی هم میزنن؟؟

طرف ماهم زدن

بالای خونه ما هم داشت پهباد میگشت

واای امروز تهران رو ترکوند چقدر کلانتری و چقدر ساختمون مسکونی زد لعنت بهشون

ماهم چند دقیقه پیش زد افتضاحبود یعنی

الان بالاسرم هس اینقد صداش بدم میاد

😭😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان👦👦 مامان عشق مامان👦👦 ۶ سالگی
مامان مهرسام و سامراد مامان مهرسام و سامراد ۲ سالگی