۲ پاسخ

بادوما رو ۱۰ دیقه بزار داخل آب جوش بعد پوستشونو بگیر با پشت چای صاف کن رنده کن یکم آبجوش بریز روشون تا حل بشن بعد یک قاشق مربا خوری آرد برنج رو با یک استکان آب بزار بپزه فرنی بشه یکم که خواست غلیظ بشه بادوما رو اضافه کن و در آخر اگه خواستی با یکم شیرخشک رقیقش کن

بادوما رو از شب قبل خیس کن یا چند ساعت تو‌اب جوش پوستشو بگیر اسیاب کن یکم اب بریز بزار یکم بمونه بعد ابکش کن بادوما رو جدا کن با اون شیر بادوم وارد برنج مثل فرنی درست کن من اینجوری درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ سالگی
مامان کارِن🧿👼 مامان کارِن🧿👼 ۱۲ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱۵ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی