منم خیلی زیاد مصرف کردم هر بار هم فولیکول غالب داشتم ولی متاسفانه جواب نگرفتم ایشالا شما جواب بگیری
اره بعد
دوماهذاستفاده
من استفاده کردم یه دوره ماه بعدش باردارشدم
برای ای وی اف من زدم الان هم مثبتم
من ماه گذشته استفاده کردم به همراه چیزای دیگه فولی خوب داشتم اما متاسفانه پریود شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.