بچه دوماهتون سایز چند مای بیبی میبندین

۱۰ پاسخ

من بچم ۴۲ روزشه ولی سایز ۲ یکم داره تنگ میشه براش. شبا براش ۳ میبندم که خوب اندازشه؛ روزا ۲ میبندم که تند تند عوض کنم.

من مولفیکس سایز ۴میبندم

عزیزم یک چیزی بگم کمکم نمیکنی ثواب میکنی

۲ میبندم

عزیزمتا۵کیلوسایزیک باید ببندی.البته زوی بسته پوشکانوشته تاچه وزنی

منی که بچم ۳ ماهشه ولی هنوز یک میبندم براش چون ۲ بزرگه براش ای خداااا

۲ گشاده براش یکم

سایز ۳مارک طوبی
سایز ۲مارک ببم

بسته به وزن بچه داره

۲ دیگه داره رد میندازه باید ۳ ببندم دیگه کم کم

سوال های مرتبط