من بچم ۴۲ روزشه ولی سایز ۲ یکم داره تنگ میشه براش. شبا براش ۳ میبندم که خوب اندازشه؛ روزا ۲ میبندم که تند تند عوض کنم.
من مولفیکس سایز ۴میبندم
عزیزم یک چیزی بگم کمکم نمیکنی ثواب میکنی
۲ میبندم
عزیزمتا۵کیلوسایزیک باید ببندی.البته زوی بسته پوشکانوشته تاچه وزنی
منی که بچم ۳ ماهشه ولی هنوز یک میبندم براش چون ۲ بزرگه براش ای خداااا
۲ گشاده براش یکم
سایز ۳مارک طوبی
سایز ۲مارک ببم
بسته به وزن بچه داره
۲ دیگه داره رد میندازه باید ۳ ببندم دیگه کم کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.