ب بچهای دوماهتون مای بیبی سایزچن میبندین

۱۲ پاسخ

سایز۲

من 6300 سایز 3 میبندم

دو خط میندازه ۳ میبندم دیگه

من ۲میبستم بعدرونش کم جاش میموند الان۳شروع کردم

من ۳ ولی حس میکنم تنگه براش ۴میبندم هم گشاده براش همون ۳ رو شل میبندم بسته اش تموم بشه مای بی بی ۳ بخرم ببینم سایزاون شاید بهش بخوره

من ۲ ماهگی ۵ بود ۲ میبستم هنوزم ۲ میبندم البته دیگه داره کوچیکش میشه

باید ببینی روی رونش رد میندازه یا نه من مثلا ۳ میبندم سایز ۲ کمرش اندازه بود ولی روناش رو اذیت میکرد

بستگی ب وزنش داره دختر من ۱ ماهشه هنوزم صفر میبندم 😂

سایز ۲

مای بیبی سایز ۳

سایز ۳میبندم ۴و۷۰۰وزنشه

به وزنشه من ۲

سوال های مرتبط

مامان تی تی 🌸 مامان تی تی 🌸 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی