سایز۲
من 6300 سایز 3 میبندم
دو خط میندازه ۳ میبندم دیگه
من ۲میبستم بعدرونش کم جاش میموند الان۳شروع کردم
من ۳ ولی حس میکنم تنگه براش ۴میبندم هم گشاده براش همون ۳ رو شل میبندم بسته اش تموم بشه مای بی بی ۳ بخرم ببینم سایزاون شاید بهش بخوره
من ۲ ماهگی ۵ بود ۲ میبستم هنوزم ۲ میبندم البته دیگه داره کوچیکش میشه
باید ببینی روی رونش رد میندازه یا نه من مثلا ۳ میبندم سایز ۲ کمرش اندازه بود ولی روناش رو اذیت میکرد
بستگی ب وزنش داره دختر من ۱ ماهشه هنوزم صفر میبندم 😂
سایز ۲
مای بیبی سایز ۳
سایز ۳میبندم ۴و۷۰۰وزنشه
به وزنشه من ۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.