۴ پاسخ

باید بری بیمارستان تا تحت نظربتشی

از کجا میشه فهمید که کیسه آب سوراخ شده؟(خیلی ببخشید ) من امروز کلا ترشح دارم ولی مثل آب یهو میبینم خیس شدم😢فک کنم سه چهار بار شدم ،شکمم درد می‌کنه هم واژنمم🥲🥲

یکی دو هفته بستری میکنن بعد بچه رو سزارین میکنن

برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان یدونه💖 مامان یدونه💖 ۲ ماهگی
مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی