یه چیزی بگم ناراحت نمیشی؟ همین رنگ همین جنس همین مدل و شکل و اندازه خداگواهه دارم راست میگم دقیقا خود خود همینی که خریدین کرمانشاه دقیقا دیروزرفتم بهترین پاساژ یعنی یکی از لوکس ترین پاساژای کرمانشاهه خداگواهه همینو گفت ۱۵۰۰....بنظرم برو به زورم شده پولتو ازش پس بگیر خیلی ادم نامردی بوده که این همه پول ازت گرفته بازم ببخشید خواهر
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی گرون خریدی شده پونصد تومن برداره اما چهارتومنتو پس بگیر چه خبره آخه
من عروسی خواهرم دوسه ماه پیش پیرهن تمام سنگدوزی خریدم پنج تومن
این بولیز با شلوار بگ خیلی قشنگ تر میشه
پیراهن ک عکسشو گذاشتی عزیزم حداقل پارچش دانتل بود میگی ترکه اینک یه دورس معمولی با یه دامن معمولیه نهایت ستش ۱۵۰۰ در بیاد اصلا و ابدا ۴۵۰۰ نم ارزه پولتو الکی ننداز بیرون
ببخشید عزیزم ولی واقعا با این شرایط من نمیدونم شغل همسرتون چیه اگه پولداری که اکی ولی اگه قشر معمولی هستی رعایت شوهرامون رو بکنیم یک دست لباس بچه اینهمه پول تازه بچه ها رو به رشد هستن و تا سال دیگه کوچیکشه
هردوشقشنگه ولی خیلی گرون خریدی عزیزم .این دورس و دامن رو میتونی جداگانه هم ست کنی. مثلا تاپ یا تیشرت بادامنش .و شلوار جین با دورس
چه خبره ۴۵۰۰؟
4500 این پیراهن😳😳😳
عزیزم لباساش خیلی قشنگن ولی یه کوچولو گرون میده نه اینکه مامانا بگن این لباس ۱ تومن نه مثلا ۳ تا ۳۵۰۰ میارزه ولی خب این فروشنده داره گرون میده حالا هم چیزی نشده بپوشون بهش بذار خوش باشه تجربه ای باشه دیگه خرید نکنی از این مغازه مبارکش باشه یک تومن اضافه هم فکر کن صدقه سر بچت خیلی بهش فکر نکن ولی واقعا دارم میگم لباسا هر دوتا خیلی شیکن
قشنگ مبارک من ازلباس دخترت فقط بلوزش خریدم ۴۵۰تومن
ی سوال میپرسم نخندید ورس یعنی چی
مبارک باشه
پیرهن قشنگتره بنظرم عزیزم
خواهرمن دو دست بلوز و شلوار گرفت شد ۲۱۰۰ پول زور نده بگرد برو پایین شهر
این بلوز باید با شلوار پوشیده شه
همون پیراهن قبلی را بگیر دیگه عوض نکن
خیلی گرون میده تقریبا سه چهار برابر
فقط همین بلیز ۴۹۰۰،😳😳
دامن بگیر
حالا شلوار بعدانم شاید گرفتی ولی این خوب ست شده
عزیزم هر چی بچه دوست داره
از خودش بپرس
این خیلی قشنگتره😍
من خرید عروسیم از امامزاده حسن انجام دادم اون موقع خیلی قیمت هاش خوب بود ولی الان الکی گرون کردن
این ست قشنگتره
پیراهنو نذاشتی که
عزیزم عکس پیراهنشم میذاری تا مقایسه کنیم؟
مبارک باشه،ولی خیلی گرون داده من این دورس و گرفتم ۱۲۰۰
منم برا دخترم بلیز و دامن گرفتم ۲/۵۰۰شد
وای خدا
چقد گرون میفروشه این مغازه
من همین بلوز رو تو یه پیج دیدم ۸۰۰ ،۹۰۰ بود 😐
۴ میلیون
؟😐
زیادم وسواس به خرج نده
همینو بگیر اینو همه جا میتونه بپوشه ولی اون جاهای محدود داره
اینو بگیری از هر کدومش جدا با لباس دیگه میشه پوشید دامنشو تابستون با یه تاپ بلوزشم پاییز با شلوار لی
دورس با شلوار واید براش بردار
این قشنگتره
با شلوار بگیر
این بهتره
با شلوار بگیر
تو این لباس خیلی تپل تر نشونش میده بجا دامن ی شلوار بخر
این بولیزو با یه شلوار لی بگیر براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.