۱۱ پاسخ

چرا نبستی ماله دختر منم اینجور بود داعم کلاه دستمال میبندم ک گرد شه

درست میشه خودش

درست میشه فقط هر روز سرش رو به سمت های متفاوت بخوابون

مدل جمجمش این شکلیه
دختر اول منم پیشونیش همین شکلیه
الآن که بزرگتر شده اصلا چیز خاصی نیست

ماشاالله چه بینی قشنگی داره😍
توجه نکن اینا درست میشه

مث دختر من 😂

هد ببند سرش

برا پیشونیش هدبند مخصوص بگیر عزیزم

پیشونیش و ببند یا کلاه بزار سرش که پیشونینشو جمع کنه

خوبه ک

درست میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان نیلماه💓 مامان نیلماه💓 ۱۲ ماهگی