سرگیجه بعد از سزارین عادیه؟سه روز پیش عمل کردم

۱۰ پاسخ

تجربتو از عملت بگو گلم

اره چون بی حسی از نخاع می‌ره به مغز یکم طول می‌کشه کامل اثرش از بدن بره

اره عزیزم

اره...

حتما قرص اهنتوادامه بده

اره خون هم زیاد از دست دادی بلخره چیزای مقوی بخور و سرم بزن

مرتب به خودت برس و چیای تقویتی بخور بدنت ضعیف شده

اگه خیلی شدید نیست اره

برو سرم بزن تا نزنی خوب نمیشه

اره عزیز

سوال های مرتبط

مامان آریاآرتا نیلا مامان آریاآرتا نیلا ۵ ماهگی
مامان سوین مامان سوین روزهای ابتدایی تولد