۱۰ پاسخ

من دارم استفاده میکنم

من🙂🤦🏼‍♀️

اره من خیلی خوبه سریع خوب میشم

اره منم استفاده میکنم اندازه بندانگشت ببرش داخل

من دکتر برام نوشته دارم استفاده میکنم

اره منم سه روز اولشو استفاده کردم

بله من

اره عزیزم
من عفونت میگیرم همیشه این پماد و استفاده میکنم
ولی زیاد نبر داخل یک چهارم اپلیکاتور و ببر داخل مث قبل کامل نباشه

اره عزیزم من الانم استفاده می‌کنم

اره من استفاده میکنم

سوال های مرتبط