۱۳ پاسخ

نه فقط مثل سربازا سینه خیز میره

میگن بچهایی ک ۴ دستو پا نمیشن عدم تمرکز میگیرن موقع مدرسه ...
پسر بزرگم نرفت بعد سینه خیز پاسد راه رفت الان تو درستاش مشکل داره برا همین خیلی رو این قضیه حساس شدم

نه سینه خیزو بزور میره😂🤦🏻‍♀️

پسر من همون سینه خیز رو هم نمیره😂💔

اره ی ماهه

الان دختر من در حد ۵ ثانیه چهاردست و پا وایمیسته

آره از اخرای ۶ ماهگی میرفت

نه هنوزم نمیره سینه خیز فقط

دختر من نه خیز میره نه چاردست وپا
به شکم برمیگرده و بشونمش میشینه

ارهه یکسره باید دنبالش باشی ..دودیقه دیشب غافل شدم رفت تو اشپزخوته مایع لباسشوی چپ کرد 🤦‍♀️🤦‍♀️اسیرم فقط

دختر من تو ۱۰ ماه هست الان و تازه یک هفته س که چهار دست و پا میره،تا قبل از اون سینه خیز میرفت

از من کامل میخزه

میکشه خودشو میره

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان باران و مهدی مامان باران و مهدی ۱۱ ماهگی