۸ پاسخ

سلام عزیزم خیلی قشنگه مبارکش باشه چه سایزی گرفتی میشه بگی منم میخام بگیرم براش بعد با بولیز سفید میپوشی زیرش یا تیشرت؟

منم عین همینوگرفتم به پسرم

مبارکش باشه

منم آبیشو گرفتم فقط عروسک نداره

سلام عزیزم مبارکش باشه خیلی خوشگله ❤️

چی اسم پسرت خوشگله 😍

مبارکش باشه سرحان خوشتیپه😎

مبارکش باشه خیلی هم عالی

سوال های مرتبط