۶ پاسخ

دکتر به ما گفت پنبه آغشته به دیفین هیدرامین رو بچلون اب اضافیش بره بعد بکش رو لثه
ژل دندون باریج کودک

منم اوضاعم همینه
ولی اصلاااا نشونه ای از دندون نیست ولی لثه‌هاش محکم شده
فقط هم جیغ میزنه

عکسی ک گذاشتی وضعیت دخترم الان جلو من😂😂

دختر منم😑 تازه گاز گرفتنم بلد نیستن هر چی دندون گیر میدم بهش میکش میزنه🤣

پستونک بزار یخچال سرد بشه بکش لثه هاش

پسرمنم همینه ولی لثه هاش هنوز سفت نشدن

سوال های مرتبط