بنظرم چون شیر خودتو فقط میخوره وزنش خوبه🌹
نه خیلی خوبه عزیزم
پسر منم همین بود ۲ ماهگی
ولی تولد ۳۱۰۰ قد ۴۹
عالیه ماشالله
من پسرم ۳۹۰۰ اومد دنیا ۲ماهگی ۶۸۰۰ بود ک گفتن زیاده
خیلی ام خوبه ماشالله بهش
شیرخشکم میدی؟
خیلی خوبه عزیزم ماشالله بهش
پسر منم ۵۸۰۰ بود دوماهگی اوکیه وزن تولدشم ماشالله عالی بوده پسر من ۳ بود وزن تولدش
عالیهه
خیلیم خوبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.