۹ پاسخ

بنظرم چون شیر خودتو فقط میخوره وزنش خوبه🌹

نه خیلی خوبه عزیزم

پسر منم همین بود ۲ ماهگی
ولی تولد ۳۱۰۰ قد ۴۹

عالیه ماشالله

من پسرم ۳۹۰۰ اومد دنیا ۲ماهگی ۶۸۰۰ بود ک گفتن زیاده

خیلی ام خوبه ماشالله بهش
شیرخشکم میدی؟

خیلی خوبه عزیزم ماشالله بهش
پسر منم ۵۸۰۰ بود دوماهگی اوکیه وزن تولدشم ماشالله عالی بوده پسر من ۳ بود وزن تولدش

عالیهه

خیلیم خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی و فنچ مامان فسقلی و فنچ ۳ سالگی
مامان مرتضی مامان مرتضی ۱ سالگی