۱۱ پاسخ

نه اصلا واجب نیس

من چون دیابت بارداری داشتم دکتر گفت بده
دادم و خداروشکر خوب بود خیالم راحت شد

من دکترم حساسه یه مقدار با اینکه ان تی مشکل نداشت برام همراه با انومالی اکو هم نوشت البته اگر نمینوشت هم انجام میدادم خودم

اگر از نظر مالی مشکل نداری برو حتما

اگر دکترت نگفته نیازی نیست

منم نرفتم دکتر چیزی نگفت

برای همه نیست فک کنم چون اصلا توی لیست سونو آزمایش ها نیست

برا همه نیس ولی اگه بری خیلی خوبه چون توی انومالی نقص قلبی تشخیص داده نمیشه

برا همه نیسس ۱۸ تا ۲۴ میرن

سوال منم هست، دکتر به منم گفت برو، ولی سونو انومالیم مشکلی نداشت

نه همه نیاز نیست برن که

سوال های مرتبط

مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرمین مامان آرمین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته نوزدهم بارداری
مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری