خانما چند هفته باید بریم برای آزمایش قند؟

۵ پاسخ

عزیزم 28هفته خیلی خوبه من الان ندادم هنوزمیخوام همون 28هفته بدم

من ۳۱هفته دادم آزمایش و

از همین هفتت میتونی بری

25هفته

از هفته ۲۴ تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان سهيل مامان سهيل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد