چند هفته شدیم باید بریم واسه ازمایش قند؟

۸ پاسخ

من فردا میرم واسه آزمایش قند

همه باید بدن این ازمایشو؟

الان میتونی بری از الان بری بهتره خدایی نکرده اگر قندت بالا بود از الان راحتتر میشه کنترلش کرد ولی دیرتر بری سختترع شاید قند داشته باشی متوجه نشی

من ۲۶ هفته و ۵ روز رفتم

۲۴ تا۲۸ هفته

تا حدودای ۳۰ هفته وقت داری
من هنوز ندادم
دکتر نوشته شنبه برم

۲۴

از۲۴تا۲۸

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان سهيل مامان سهيل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری