چکار کنم شیرم زیاد بشه چی بخورم؟؟
#پوشک#شیر خشک

۸ پاسخ

دلستر تلخ، ماکارونی، ابگوشت

اب هویج ماکارونی ابگوشت نون خامه ای حلیم چای و خرماشیر افزا صبحانه ناهار شامم مفصل بخور

مایعات زیاد
آب هویج
قطره شیر افزا

آب هویج مرغ من با اینا زیاد میشه

قرص شیر افزا
اب هویج عالیه
دمنوش رازیانه و زیره اما چون بچت پسره نباید زیاد بخوری مثلا در هفته یکی دوبار
چای کمرنگ
مایعات فراوون
ماکارونی

هندونه ،شربت عسل آبلیمو ،آب هویج
من این سه تا رو بخورم شیرم همش می‌ریزه

یکی از خانما نوشته بود دم گوساله مثل ابگوشت درست کرده خورده خیلی خوب بوده براش

قطره شیر افزا از داروخونه بگیر
شیرینی خامه ای
ماکارونی
چای

سوال های مرتبط