به علائم نیستش عزیزم من تمام علائمم پسر بودش نینیم دختره
انشالله هرچی دوست داری باشه 🤗
یه سوال میل به شیرینی مال پسر یا مال دختر ؟
تهوع غروب به بعد
بشدت کمر درد داشتم
همش سمت راستم بود
همش درد کشاله ران داشتم یه سمت اونم طرف راست
همش سنگینی تو قسمت شکم و کمر حس میکردم
عااااشق ترشی بودم .ناگفته نماند خرما هم مبخوردم زیاد
دیگ یادم نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.