کسایی که گل پسر دارن علائم چی داشتین؟!

۴ پاسخ

به علائم نیستش عزیزم من تمام علائمم پسر بودش نینیم دختره
انشالله هرچی دوست داری باشه 🤗

یه سوال میل به شیرینی مال پسر یا مال دختر ؟

تهوع غروب به بعد

بشدت کمر درد داشتم
همش سمت راستم بود
همش درد کشاله ران داشتم یه سمت اونم طرف راست
همش سنگینی تو قسمت شکم و کمر حس میکردم
عااااشق ترشی بودم .ناگفته نماند خرما هم مبخوردم زیاد
دیگ یادم نمیاد

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وسوم بارداری