خانمها یکی کمک کنه هفته ۹بارداری هستم ترشح قهوه ای دارم دو روزه به دکترم گفتم گفت پروژسترون ۴۰۰استفاده کن میخواستم ببینم کسی مثل من بوده و جنسیت چی بوده
وهمیشه خدا سردمه و تنبل
🤦♀️
من حالت تهوع اصلا ندارم ویارم شور و ترشه
عاشق میوه ام مخصوصا خیار و انار
غذا خیلی کم میخورم اشتهام خیلی خیلی کم شده
جوجه هامم پسرن
اما سر این یکی حالم خیلی بده و از همه چی هم بدم میاد و هیچی دوست ندارم.
افتادم تو خونه از بس حالم بده.عاشق شوری جات و یکم ترشی جاتم.ولی هنوز نمیدونم جنسیت این یکی چیه.همه میگن دختره ایشالله که دختر باشه
من سر پسرم سه ماه اول خیلی خیلی کم حالت تهوع داشتم و عاشق شیرینی جات بودم.خیلی سرحال بودم و پر انرژی.
میوه هم زیاد میخوردم.از هیچی هم بدم نمیومد.
ویارمزیاد نبود
و حس میکردم گل پسر دارم
ان تی بهم گفت پسره ۱۰۰درصد
هوس همه چیز میکنم ولی عاشق میوه ام
و هوسام شدید نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.