کسایی که گل پسر دارن علائم چی داشتین؟!

۶ پاسخ

خانمها یکی کمک کنه هفته ۹بارداری هستم ترشح قهوه ای دارم دو روزه به دکترم گفتم گفت پروژسترون ۴۰۰استفاده کن میخواستم ببینم کسی مثل من بوده و جنسیت چی بوده

وهمیشه خدا سردمه و تنبل
🤦‍♀️

من حالت تهوع اصلا ندارم ویارم شور و ترشه
عاشق میوه ام مخصوصا خیار و انار
غذا خیلی کم میخورم اشتهام خیلی خیلی کم شده
جوجه هامم پسرن

اما سر این یکی حالم خیلی بده و از همه چی هم بدم میاد و هیچی دوست ندارم.
افتادم تو خونه از بس حالم بده.عاشق شوری جات و یکم ترشی جاتم.ولی هنوز نمیدونم جنسیت این یکی چیه.همه میگن دختره ایشالله که دختر باشه

من سر پسرم سه ماه اول خیلی خیلی کم حالت تهوع داشتم و عاشق شیرینی جات بودم.خیلی سرحال بودم و پر انرژی.
میوه هم زیاد میخوردم.از هیچی هم بدم نمیومد.

ویارم‌زیاد نبود
و حس میکردم گل پسر دارم
ان تی بهم گفت پسره ۱۰۰درصد
هوس همه چیز میکنم ولی عاشق میوه ام
و هوسام شدید نیست

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وسوم بارداری