۶ پاسخ

من بحساب خودم ۷هفته بودم رفتم سونو گفت ۵هفته ای وازدیشب لکه دیدم

ناشتا به مدت ۱۰روز کندر بخور هم رشدش اوکی بشه هم قلبش تشکیل بشه

لکه بینی داشتم

علائمی نداره که. شاید زود رفتی. من هفت هفته و سه روز بود که رفتم

عزیزم الان شما چی بچتون قلبش تشکیل نشده.؟

رنگ پریدگیو خستگی و لکه بینی

سوال های مرتبط

مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیمو شیرین 🍋 مامان لیمو شیرین 🍋 هفته شانزدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وهفتم بارداری