علائم کسی که قلب جنین تشکیل نشده چیه؟؟

۹ پاسخ

منم همش استرس دارم🙂‍↕️
هفته قبل رفتم سنو گفت فقط ساک هست...🥹
میترسم دوباره برم

هیچی

ای بابا دختر اینا چیه فکر میکنی
تشکیل میشه حتما اگه خدابخاد تو استرس وارد نکن به خودت ک سمه

من کلی استرس داشتم امروزرفتم صداش شنیدم خداراشکر 🥹 انشالله که برا شما هم همهچیز خوب نگران نباش

علائم نداره فقط تو سونو مشخص میشه نگران نباش منم پنج هفته رفته بودم تشکیل نشده بود دوهفته بعدش تشکیل شده بود منم الکی نگران میشدم

ربطی به علایم نداره باید صبر کنی ۸ یا ۹ هفته بشی بری سونو من جز کمردرد شدید علایم دیگه ای ندارم

علایمی ندارع اصلا

عزیزم ب فکر اینا نباش هنوز زوده تا ۹ هفته وقت هس برا تشکیل قلب

اصن نباید بهش فکر کنی فقد از امام زمان بخواه کمکت میکنه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نهم بارداری
مامان جان من مامان جان من هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌ودوم بارداری